Show simple item record

dc.contributor.authorIglesias Forneiro, María Lina
dc.contributor.authorRaposo, Manuela
dc.date.accessioned2009-04-28T07:49:24Z
dc.date.available2009-04-28T07:49:24Z
dc.date.issued1998
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10272/808
dc.description.abstractDespués de una breve reflexión acerca de la influencia televisiva, se sugieren en esta colaboración algunas pautas de actuación con el profesorado, tanto en el centro como en el aula, para poder trabajar con los alumnos el sorprendente mundo de los medios de comunicación. Las autoras proponen por ello una planificación y secuenciación de las intervenciones en la formación de los docentes.en_US
dc.description.abstractAfter a brief reflection about the television influence, in this contribution, some guidelines of intervention with the teachers are suggested, in the center as well as in the classroom, in order to work with the students the surprising world of the media. Therefore, the authors suggest a planning and a sequencing of the interventions in the training of teachers.
dc.language.isospaen_US
dc.publisherUniversidad de Huelva
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.titleEl papel del profesorado ante la influencia de la televisiónen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleen_US
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España

Copyright © 2008-2010. ARIAS MONTANO. Repositorio Institucional de la Universidad de Huelva
Contact Us | Send Feedback |