Show simple item record

dc.contributor.authorBiasutto García, Miguel Ángel
dc.date.accessioned2009-04-24T08:53:50Z
dc.date.available2009-04-24T08:53:50Z
dc.date.issued1996
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10272/765
dc.description.abstractPartiendo de que la publicidad crea hábitos, manipula conductas y determina comportamientos, el autor de este trabajo propone aprovechar los métodos de la publicidad en el aula, presentando el paralelismo que se puede establecer entre las eficaces estrategias publicitarias y las didácticas, ofreciendo una serie de pautas para llevarlo a la práctica.en_US
dc.description.abstractStarting from the point that advertising creates habits, manipulates conducts and determines behaviours, the author of this work proposes to take advantage of advertising methods in classroom presenting the parallel which could be drawn between efficient advertising and didactic strategies, offering a series of hints in order to put it in practice.
dc.language.isospaen_US
dc.publisherUniversidad de Huelva
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.titlePublicidad y estrategia docenteen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleen_US
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España

Copyright © 2008-2010. ARIAS MONTANO. Repositorio Institucional de la Universidad de Huelva
Contact Us | Send Feedback |