Show simple item record

dc.contributor.authorGispert Pellicer, Esther
dc.date.accessioned2009-04-22T11:47:34Z
dc.date.available2009-04-22T11:47:34Z
dc.date.issued1995
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10272/728
dc.description.abstractLa incorporación del cine en la enseñanza, es una necesidad reivindicada por profesores y alumnos sensibles al mundo de la comunicación audiovisual. La experiencia llevada a cabo por la cooperativa barcelonesa Drac Màgic, sirve de punto de partida para plantear la incorporación del cine como objeto de estudio específico y como recurso didáctico, utilizado para trabajar diferentes áreas del currículum.en_US
dc.description.abstractThe incorporation of cinema in education is a necessity claimed by professors and students sensitive to the world of audiovisual communication. The experience carried out by the cooperative from Barcelona Drac Mágic serves as the starting point to approach the incorporation of cinema as the object of study and as a didactic resource used to work on different areas of the curricula.
dc.language.isospaen_US
dc.publisherUniversidad de Huelva
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.titleEl cine como objeto y materia de estudio : la experiencia de Drag Màgicen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleen_US
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España

Copyright © 2008-2010. ARIAS MONTANO. Repositorio Institucional de la Universidad de Huelva
Contact Us | Send Feedback |