Show simple item record

dc.contributor.authorDomínguez Benítez, María Josefa
dc.date.accessioned2009-04-15T08:24:26Z
dc.date.available2009-04-15T08:24:26Z
dc.date.issued1997
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10272/626
dc.description.abstractEnseñar a leer la realidad que nos presentan los medios de comunicación es necesario pero no suficiente, pues también es preciso capacitar a las personas para que puedan expresarse utilizando sus códigos y lenguajes de forma objetiva y crítica. La autora, a partir de la experiencia de un proyecto de investigación, incluye en su artículo argumentos razonados para intentar convertir los medios de comunicación social en vehículos de personalización de niños y jóvenes.en_US
dc.description.abstractTeaching how to read the reality presented by the media is necessary but not enough, since it is also essential to teach people how to express themselves using their codes and languages in an objective and critical way. The author, from the experience of a research project, includes in her article reasoned arguments to try to transform the social media into vehicles of personalization of children and young people.
dc.language.isospaen_US
dc.publisherUniversidad de Huelva
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.titleLa lectura dinámica de los signosen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleen_US
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España

Copyright © 2008-2010. ARIAS MONTANO. Repositorio Institucional de la Universidad de Huelva
Contact Us | Send Feedback |