Show simple item record

dc.contributor.authorPrieto Castillo, Daniel
dc.date.accessioned2009-04-13T12:05:39Z
dc.date.available2009-04-13T12:05:39Z
dc.date.issued1997
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10272/615
dc.description.abstractAfrontar el proceso de enseñanza y aprendizaje pasa necesariamente por diseñar proyectos que se inspiren en las necesidades que sienten o tienen los alumnos y docentes. En este artículo su autor nos presenta las características de un proyecto llevado a cabo en Argentina diseñado con la finalidad de educar en la lectura y uso crítico de la televisión y nos apunta los logros alcanzados con la aplicación del mismo.en_US
dc.description.abstractFacing the process of teaching and learning occurs necessarily because of the design of projects that are inspired by the needs that students and teachers feel. In this article, the author shows us the characteristics of a project carried out in Argentina designed with the purpose of providing education on the critical reading and use of television and he explains us the attainments achieved with its implementation.
dc.language.isospaen_US
dc.publisherUniversidad de Huelva
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.titleEl aprendizaje de la televisión en escuelas de Mendoza en Argentinaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleen_US
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España

Copyright © 2008-2010. ARIAS MONTANO. Repositorio Institucional de la Universidad de Huelva
Contact Us | Send Feedback |