Show simple item record

dc.contributor.authorMerlo Flores, Tatiana
dc.date.accessioned2010-05-31T08:31:54Z
dc.date.available2010-05-31T08:31:54Z
dc.date.issued2002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10272/3458
dc.description.abstractLa imagen atraviesa a la persona, a la sociedad y a la cultura como forma imperante de comunicación, produciendo modificaciones que son esenciales, desde lo biológico hasta lo cultural, en especial desde planos no conscientes. Este escrito intenta, desde la investigación empírica, analizar algunos de los procesos que se dan en los diferentes niveles.en_US
dc.description.abstractAn image penetrates a person, the society, and culture, and becomes the imperative form of communication, producing essential modifications, from biological to cultural affairs, and especially from not conscious levels. This piece of writing intends to analyse some of the processes which happen in the different levels from the point of view of empiric investigation.
dc.language.isospaen_US
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.titleLa imagen como nuevo símbolo culturalen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleen_US
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España

Copyright © 2008-2010. ARIAS MONTANO. Repositorio Institucional de la Universidad de Huelva
Contact Us | Send Feedback |