Show simple item record

dc.contributor.authorOry Arriaga, Teresa de
dc.date.accessioned2009-05-22T07:08:35Z
dc.date.available2009-05-22T07:08:35Z
dc.date.issued1994
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10272/1089
dc.description.abstractLa autora propone el estudio de la lengua inglesa en su propio contexto a través del análisis de la prensa británica. Las diferentes secciones del periódico dan cabida a multitud de actividades con el idioma y consiguen el difícil reto de resultar atrayentes a los alumnos, al mismo tiempo que aportan nuevos contenidos educativos: un vocabulario acorde con la actualidad y un comocimiento más profundo del entorno donde se desarrolla la lengua inglesa.en_US
dc.description.abstractThe author proposes the study of English language in its own context through the analysis of British press. The different sections of newspapers allow multitude of activities with language, and they accomplish the difficult challenge of being attractive for students and bringing at the same time new educational contents: a vocabulary used in current English and more profound knowledge of the environment where English language is developing.
dc.language.isospaen_US
dc.publisherUniversidad de Huelva
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.titleLa prensa y el diseño curricular de inglésen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleen_US
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España

Copyright © 2008-2010. ARIAS MONTANO. Repositorio Institucional de la Universidad de Huelva
Contact Us | Send Feedback |