Show simple item record

dc.contributor.authorBevort, Evelyne
dc.date.accessioned2009-04-23T06:57:06Z
dc.date.available2009-04-23T06:57:06Z
dc.date.issued1995
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10272/735
dc.description.abstractLa gran heterogeneidad de los alumnos que frecuentan el colegio Camille-Claudel de París, y las dificultades que hallan para sacar adelante su escolaridad, estimuló a los profesores a trabajar en una programación interdisciplinar, centrándose en un mismo tema. Para ello, definieron un proyecto que apunta, en particular, a ayudar a los alumnos a dominar la expresión oral y escrita, y a mejorar la vida del colegio, velando por el desarrollo individual y colectivo: así nació la experiencia «Imagen».en_US
dc.description.abstractThe great heterogeneity of students who attend the school Camille-Claudel in Paris and the difficulties that they find when trying to carry forward their school career stimulated professors to work on an interdisciplinary programing, focusing on the same topic. For this, they defined a project which intends, in particular, to help students dominate oral and written expression and improve school’s life, looking for individual and collective development. This is how the experience “image” was born.
dc.language.isospaen_US
dc.publisherUniversidad de Huelva
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.titleLa lectura de la imagen : tema transversalen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleen_US
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España

Copyright © 2008-2010. ARIAS MONTANO. Repositorio Institucional de la Universidad de Huelva
Contact Us | Send Feedback |