Show simple item record

dc.contributor.authorLópez Cardeña, David
dc.contributor.authorViveros Álvarez, Rubén
dc.date.accessioned2010-06-10T11:27:27Z
dc.date.available2010-06-10T11:27:27Z
dc.date.issued2002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10272/3500
dc.description.abstractLos autores de este artículo nos presentan una experiencia educativa del pueblo indígena en México. Tras un breve recorrido histórico de esta cultura, hacen especial hincapié en la importancia que tiene el papel del docente para el desarrollo del proceso educativo en todas sus dimensiones de intervención.en_US
dc.description.abstractThe authors of this article present us a new educational experience of the indigenous people in Mexico. After a brief historical overview of this culture, they emphasize the importance that the teacher has in the development of the educational process in all its intervention dimensions.
dc.language.isospaen_US
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.titleEducación intercultural y pueblos indígenas : elementos para analizar nuevas metáforas del siglo XXIen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleen_US
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España

Copyright © 2008-2010. ARIAS MONTANO. Repositorio Institucional de la Universidad de Huelva
Contact Us | Send Feedback |