Este estudio de diseño mixto exploratorio, buscó identificar el impacto de la implemen- tación del modelo B-learning en el aprendizaje del alumno de la Licenciatura en Administración en
la asignatura de Ética Profesional. La recolección de datos se llevó a cabo a través de entrevistas y
cuestionarios para docentes y alumnos, observaciones de clase y documentos como la planeación de
clase y registros de evaluación continua de los estudiantes. Los resultados muestran que la incorpo- ración del b-learning en los procesos de enseñanza-aprendizaje permite el desarrollo de habilidades
como el análisis, reflexión, discriminación de idea y capacidad de tomar decisiones
The aim of this investigation was to inquire about the impact of a B-learning model in
the student learning in the subject of Professional Ethics in a university center. Using a mixed and
exploratory methodology to demonstrate the importance and impact of the B-learning model using
the Moodle platform. The subjects of this study were undergraduate students of Administration. Regarding the techniques and instrument of data recollection, interviews and questionnaires were
applied to teachers and students, observation in class and other documents such as class planning
and continuous evaluation registers of the students. The results shows that the incorporation of tech- nologies in the teaching-learning processes allows the development of skills such as analysis, reflec- tion, discrimination of ideas and decision making