Show simple item record

dc.contributor.authorTirado Morueta, Ramón 
dc.date.accessioned2016-02-19T10:25:24Z
dc.date.available2016-02-19T10:25:24Z
dc.date.issued1998
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10272/11698
dc.description.abstractLa irrupción de constantes tecnologías en el mercado provocan cuando menos el desconcierto y el temor de los ciudadanos, que se sienten incapacitados para «dominar» estas «nuevas tecnologías» o «tecnologías avanzadas». El autor de este trabajo nos introduce en una clarificación conceptual de las mismas, al tiempo que nos ofrece pautas para rentabilizar estas tecnologías en el ámbito educativo, desde su vertiente psicopedagógica.en_US
dc.description.abstractThe entry of continuous technologies into the market causes at least the confusion and fear of the citizens, who feel that they are not able to <<control>> these <<new technologies>> or <<forward-thinking technologies>>. The author of this work introduces us to a conceptual explanation of them while he offers us guidelines to make these new technologies profitable in the educational field, from his psycho-pedagogic perspective.
dc.language.isospaen_US
dc.publisherUniversidad de Huelvaen_US
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/*
dc.titleLas tecnologías avanzadas en la enseñanza : aspectos psicopedagógicosen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleen_US
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España

Copyright © 2008-2010. ARIAS MONTANO. Repositorio Institucional de la Universidad de Huelva
Contact Us | Send Feedback |