Show simple item record

dc.contributor.authorMedina González, Sebastián
dc.date.accessioned2009-05-21T08:49:52Z
dc.date.available2009-05-21T08:49:52Z
dc.date.issued1993
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10272/1069
dc.description.abstractEl autor de este artículo reflexiona sobre la importancia de la integración didáctica de los medios de comunicación en las aulas, a partir del impulso institucional que supone la creación y funcionamiento de los Programas Prensa-Escuela y las relaciones con las empresas periodísticas. Finalmente se aboga definitivamente por la puesta en marcha de un Programa de Medios de Comunicación Social en Andalucía como condición imprescindible para canalizar las múltiples experiencias de la Comunidad Autónoma.en_US
dc.description.abstractThe author of this article reflects about the importance of media didactic integration in classrooms with institutional impulse which supposes the creation and functioning of Press-School Programs and relations with journalistic companies. Finally, we definitely advocate for the launch of a Social Communication Program in Andalusia as an indispensable condition for channelling the multiple experiences of the Autonomous Region.
dc.language.isospaen_US
dc.publisherUniversidad de Huelva
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.titleEl periódico en las aulasen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleen_US
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España

Copyright © 2008-2010. ARIAS MONTANO. Repositorio Institucional de la Universidad de Huelva
Contact Us | Send Feedback |