Show simple item record

dc.contributor.authorFernández Martínez, María Teresa
dc.contributor.authorMoreno Pons, Margarita
dc.date.accessioned2009-05-21T08:32:49Z
dc.date.available2009-05-21T08:32:49Z
dc.date.issued1993
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10272/1066
dc.description.abstractLa Formación Profesional ha sido hasta ahora uno de los niveles del Sistema Educativo más necesitados de una profunda reforma, para hacer realidad sus grandes objetivos de preparar para el mundo laboral y posibilitar la continuación de otros estudios. Las autoras analizan la actual concepción de la FP -cúando aparece, sus objetivos y estructuras- y la nueva concepción emanada de la LOGSE, en la que el currículum abierto y flexible deja amplios márgenes de integración didáctica de los medios de comunicación.en_US
dc.description.abstractProfessional training has been, so far, one of the Educational System levels in most need of a profound reform in order to make happen its great objectives of preparing for the labour market and enabling the continuation of other studies. The authors analyse the current conception of FP (Professional training) –when it appears, its objectives and structures—and the new conception emanating from LOGSE, in which open and flexible curriculum allows wide didactic integration margins of media.
dc.language.isospaen_US
dc.publisherUniversidad de Huelva
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.titleMedios de comunicación y formación profesionalen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleen_US
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España

Copyright © 2008-2010. ARIAS MONTANO. Repositorio Institucional de la Universidad de Huelva
Contact Us | Send Feedback |